تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

جزوه باز

دوستان این فروشگاه جهت ارائه خدمات در زمینه مقالات،جزوات،تحقیقات و پایان نامه ها افتتاح شده است.کیفیت محصولات ملاک اصلی ما میباشد لطفا در مورد هر محصول نظرات خود را بیان نمایید تا دوستان شما نیز بتوانند از آن استفاده نمایند هیچ گونه نظری در سایت حذف نخواهد شد حتی نظرات منفی


دسته بندی سایت

برچسب های مهم

پیوند ها

نظرسنجی سایت

کدام نوع از فایل های زیر مورد نیاز شماست؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 839
  • بازدید دیروز : 2322
  • بازدید کل : 865020

هنر غرفه آرایی 86 ص


هنر غرفه آرایی  86 ص

>p>فرمت فایل: ورد - Word Image result for word 

 

( -- قابل ویرایش 

 

تعداد صفحه : 81

فهرست مطالب

عنوان صفحه

چکیده.........................................................................................................................

مقدمه ........................................................................................................................

کارلایل.......................................................................................................................

غرفه آرایی.................................................................................................................

مشاور بازرگانی (بازاریابی)......................................................................................

طراحی........................................................................................................................

انتقال اطلاعات لازم به واحد طراحی..........................................................................

گذری بر طراحی داخلی..............................................................................................

مختصری بر نقش رنگ در معماری..........................................................................

دیوارها و پیش زمینه‌های روشن...............................................................................

پنجره‌ها و مبلمان با زمینه رنگ و سایز متوسط.......................................................

ملحقات تیره................................................................................................................

گرافیک محیطی چیست...............................................................................................

گرافیک فضای باز......................................................................................................

گرافیک محیطی فضای بسته.......................................................................................

گرافیک محیطی و تاثیر آن بر جامعه..........................................................................

هدف از گرافیک محیطی.............................................................................................

اصطلاحات.................................................................................................................

انواع غرفه..................................................................................................................

Vip.............................................................................................................................

Cip.............................................................................................................................

انباری.........................................................................................................................

طراحی یک نمونه........................................................................................................

نحوه چیدمان نوشته‌ها (font).....................................................................................

رنگ بندی...................................................................................................................

متریال.........................................................................................................................

نور پردازی................................................................................................................

برنامه‌های کاربردی...................................................................................................

علی کوره چیان..........................................................................................................

اجرای یک غرفه..........................................................................................................

مجموعه مقررات و استانداردهای واحد غرفه آرایی.................................................

لوازم کرایه.................................................................................................................

مبلمان و میز و صندلی...............................................................................................

LCD و سیستم‌های صوتی و تصویری.....................................................................

ویترینهای ثابت و چرخان..........................................................................................

گزارش کار................................................................................................................

نتیجه گیری.................................................................................................................

منابع...........................................................................................................................

 

چکیده:

در مجموعه فوق سعی شده است تا به هنر غرفه آرایی نگاهی نه چندان سطحی بلکه به بررسی مشکلات و کمیتها و کاستیها و چگونگی انجام فعالیتهای غرفه آرایی بپردازیم. با توجه به جامعه کنونی و وارد شدن آن به عرصه تکنولوژی و نوآوری شاهد این امر هستیم که هر روز محصول جدیدی در گوشه‌ای از دنیا به جهانیان معرفی می‌شود و در این بازار و رقابت تنگاتنگ، ضرورت تبلیغات امری غیر قابل انکار است. یکی از این گزینه‌ها برگزاری نمایشگاههای متعدد در سرتاسر این کره خاکی برای عرضه تکنولوژی نو و محصولات جدید و ارتباط مستقیم بین فروشنده و خریدار است. از طرفی برگزاری بسیار زیاد این گونه نمایشگاهها به امری عادی و تکراری در زندگی روزمره درآمده، نکته‌ای که قابل اهمیت که به این فعالیتها تنوع و فضایی تازه می‌بخشد عرصه تبلیغات بالاخص تبلیغات محیطی است که به نام غرفه آرایی در فرهنگ نمایشگاه جایگاه ویژه‌ای برای خود باز کرده است و توجه به آن هر چند هم مختصر اما بدیهی است.

مطالب حاضر شامل اطلاعات شخصی که در طول سابقه کاری بدست آمده و به صورت تحقیقات و مراجعه به مرکز مربوطه و برخی سایت‌های موجود جمع آوری شده است لذا پیشاپیش از اساتید و پیشکسوتان این حرفه و صنعت عذرخواهی کرده و جسارت و کوتاهی اینجانبان در ارائه مطالب مندرج خود مورد عفو قرار می‌دهند.

 

مقدمه:

امروزه چه در جوامع مدرن و پیشرفته و چه در جوامع با سطح کیفیت پایین‌تر عرصه بازرگانی و‌عرضه محصولات به امری مهم و بسیار حساس و رقابتی درآمده، در بررسی بیشتر این مقوله به شاخه‌های متعددی جهت عرضه کالا برخورد می‌کنیم که یکی از‌مهمترین آنها‌عرضه مستقیم و بدون واسطه کالا و خدمات در نمایشگاههای تخصصی می‌باشد.

قدمت برگزاری نمایشگاههای مختلف در سرتاسر دنیا بسیار طولانی و البته مستمر ارزیابی شده است. کشور ما ایران نیز از این قاعده مستثنی نبوده و بیش از چندین دهه است که نمایشگاههای مختلف و بین المللی در آن برگزار شده است. با توجه به موانع و مشکلاتی که اکثر وارد کنندگان کالا جهت به نمایش گذاشتن کالاهای تولیدی و خدماتی خود در سطح بین الملل دارند. برگزاری نمایشگاه‌های مختلف تخصصی صادراتی و بین المللی این موانع و مشکلات را آسان‌تر نموده و از این طریق نیز تولید کنندگان راه مطمئن‌تری جهت ارائه محصول خود انتخاب نموده‌اند.

نمایشگاه بین‌المللی تهران یکی از‌بزرگترین مکانهای نمایشگاهی در ایران و خاورمیانه می‌باشد.

بخش‌های مختلف و‌متنوعی در‌نمایشگاه بین‌المللی حضور‌دارند که هر کدام توانسته‌اند نیازهای متعدد غرفه داران و تولید کنندگان را برآورده سازند.

سازمانهای اداری، تعاون، بخش خصوصی، صادرات، تاسیسات، حراست، بازرسی همه و همه در جهت هرچه بهتر برگزار کردن نمایشگاه در سطح تخصصی و بین المللی می‌باشند. اگرچه که همیشه نمی‌توان آنچه را درنظر داریم بیابیم.

طبق‌آمارها و‌برآوردهای انجام‌شده، تنها در شهر تهران و تنها در مرکز نمایشگاههای بین‌المللی سالیانه بیش از 45 نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی برگزار می‌شود البته بعضی از نمایشگاه‌های بین‌المللی با توجه به اینکه با شناخت بازار و نیاز تخصصی شدن آن برای اولین بار برپا می‌گردد، مطمئنا پاسخگوی همه توقعات و نظرات کارشناسان متخصص در آن رشته نخواهد بود.

بعضی از نمایشگاههای بین‌المللی کاملا تخصصی بوده و بازدید کنندگان خاص و کارشناسان آن رشته را شامل می‌گردد. اما اغلب بدینگونه نیست، اگر به کمی قبل‌تر برگردیم می‌بینیم که در مقایسه با سالیان گذشته بازدید کنندگان به نمایشگاه به چشم یک مرکز تفریحی نگاه نمی‌کنند، هر چند که خنده دار به نظر می‌رسد اما به طور مثال در نمایشگاه تخصصی صنعت گاز و پتروشیمی و یا نمایشگاه رنگ و رزین و.... خانواده‌ها به صورت تفریحی در نمایشگاه حضور دارند، اما بسی جای تاسف است که شرکت کنندگان نمایشگاهی مخاطبین اصلی خود را در نمایشگاه نمی‌بینند.

اما با اندیشه مدیران نمایشگاه جهت برگزاری نمایشگاه به صورت تخصصی این مشکلات نیز بهبود یافته و می‌توان مرکز نمایشگاههای بین‌المللی تهران را از جهت تعدد سالنها و کیفیت سالنها به چند بخش تقسیم کرد. متراژ و ابعاد هر کدام از سالنها نیز متفاوت از یکدیگرند.

و حتی اگر غرفه دار باشید خیلی زود متوجه می‌شوید که بازدید کنندگان معمولا از کدام سالنها بیشتر بازدید می‌کنند یکی از پر بازدید کننده‌ترین سالنها می‌توان از سالن 38 یا همان سالن آلمان نام برد که معمولا در نمایشگاه‌های بین‌المللی شرکتها و کمپانی‌های خارجی جهت عرضه کالای خود و انتخاب نماینده فروش محصولات خود در ایران در این سالن مستقر می‌گردند.

سالن میلاد و مبنا با توجه به اینکه قابلیت اجرای همایش و کنفرانسهای مختلف را دارند می‌توانند به‌هرچه بهتر‌برگزار شدن‌نمایشگاه‌های تخصصی کمک کنند و همزمان با برگزاری نمایشگاه همایش‌های تخصصی نیز هرچه مطلوب‌تر ارائه گردد.

در حال حاضر با توجه به این که نمایشگاههای بین‌المللی داخلی و تخصصی اکثرا توسط خود اتحادیه‌ها و بنیادها و یا وزارتخانه‌های اصناف اجرا می‌گردد. حضور شرکتهای دست‌اندر کار ضمن باعث ایجاد رقابتی شدید جهت حضور و سببی جهت بهتر و زیبا ارائه شدن محصولات گردیده است. در این میان هنر غرفه آرایی به کمک سازمانها و شرکت‌ها آمده و آنها را در ارائه هرچه بهتر محصولات خود به مخاطبین یاری می‌کند. غرفه آرایی یا به نوعی همان تبلیغات محیطی گونه‌ای از تبلیغات است که با زیر شاخه شدن از رشته معماری و ترکیب کردن تنگاتنگ خود با عرصه بازرگانی خود را به شاخه‌ای نسبتا مجزا و دارای محدوده عمل خاص و قوانین و مقررات و حتی تکنیک‌های خاص خود تبدیل شده است، به طوریکه طراحی و ساخت دکورهای نمایشگاهی به کاری پر هزینه برای شرکتها تبدیل شده است. اگرچه که همه دکوراتورها با یک قیمت کار نمی‌کنند اما با نوع خدمات و طراحی‌هایی که ارائه می‌دهند مشتریان خاص خود را به همراه دارند. بعضی از این دکوراتورها یا به شهرت رسیدن نوع طراحی و اجرای غرفه‌ای که ارائه می‌دهند. قیمت‌هایی بالایی را نیز در نظر می‌گیرند. تا جایی که بعضی از این غرفه سازان تا متری 350000 هزار تومان نیز قیمت می‌دهند

قسمتی از محتوی متن پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در فروشگاه فایل آنی فایل را دانلود نمایید .

  

 « پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »


مبلغ قابل پرداخت 9,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 560

دیدگاه های کاربران (0)

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا


مطالب تصادفی

  • دانلود کتاب مدیریت کیفیت و بهره وری - پرویز فتاحی - مهندسی صنایع پیام نور - pdf
  • دانلود کتاب برنامه ریزی نگهداری و تعمیرات
  • شجره رمل(شجره و ثمره)
  • مردی به نام اوه
  • دانلود رایگان کتاب رستاخیز مردگان العضیف طلسم نکرونومیکون نسخه فارسی شده pdf

فروشگاه جزوه تحقیق پاورپوینت